Politica de returnare produse
Produsele achiziționate online se pot returna conform Ordonanței de Urgență nr. 34 din 2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la intrarea în posesie fizică a produsului, sau în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Costrul transportului cade în sarcina cumpărătorului și se va face prin orice firmă de curierat rapid (nu Poșta) și fără taxa de ramburs.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile), cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la recepția produsului care a făcut obiectul vânzării.
În cazul returnării produselor conform Ordonanței de Urgență 34 din 2014, din suma de rambursat se vor reține taxele de transport.
Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Politica de returnare a produselor, conform Ordonanței de Urgență nr. 34 din 2014, se aplică numai vânzărilor făcute către clienții persoane fizice, nu și către persoane juridice.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil), sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuială acestuia.
Acesta clauza se aplică conform Ordonanței de Urgență nr. 34 din 2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, Articolul 2.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.
Returnarea produselor cu defecte:
Puteți solicita returul de produse și pentru următoarele situații:
a. Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site
Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.
b. Produse nefuncționale în primele 24 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări.
Dacă produsul primit este nefuncțional în primele 24 de ore de la recepția efectivă sau recepția la domiciliu prin curier - puteți reclama acest lucru și solicită înlocuirea produsului.
Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor și să solicitați curierului completarea unui proces verbal în care veți menționa motivul refuzului (colet deteriorat).
c. Produse livrate greșit
Dacă vi s-a livrat un alt produs decât cel comandat va rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de IOARTIST SRL.
Returnarea produselor în afara prevederilor legale:
Cererile de retur ce depășesc perioada de 14 zile calendaristice se vor trimite doar pe e-mail, la adresa contact@ioartify.ro - Cererile vor fi analizate de către Departamentul Retur, iar termenul de răspuns este de 72 de ore. În cazul în care o cerere peste perioada de retur va fi acceptată, ea va conține automat o penalizare la valoarea produsului situată între 5% și 30%
ATENȚIE !
În toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional, sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris pe adresa de mail: contact@ioartify.ro, în termen de 24 de ore de la primirea produsului.
Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, și însoțit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat.
NU se acceptă retururi trimise cu ramburs sau cu plata transportului la destinatar.
Adresa retur: IOARTIST SRL, orș. Târgu Neamț, județul Neamț, str. Alexandru Lăpușneanu, nr. 7, Tel: +40 756 232 621.